Sunday, 27 April 2025

URDU PLANER OF A TEACHER CLASS 7-FAUJI FOUNDATION SCHOOL LAHORE

 WEEKLY PLAN


Class

6A,6B

Subject

Urdu

Chapter/Unit

1-حمد

References (page no.)

Textbook

nbf6

SOS/Unit Planning

pg 4,5

Period

  7



Day/Date


Topic

Assessment For Learning (AFL)

Classwork

Homework

Monday

07-04-25

اقبال کا نوجوان

طلبہ کو مشقی سوالات س١ کے جوابات ڈھونڈیں گے،نشان لگائیں گے اور کاپی پر کریں گے۔

مشقی سوالات مکمل کریں

Tuesday

08-04-25

قواعد

طلبہ کو متلازم الفاظ کے بارے میں بتایا جائے گا طلبہ سوال نمبر پانچ کتاب پر حل کریں گے

سوال نمبر سات کاپی پر کروایا جائے گا


۔۔۔۔۔ 


Wednesday

09-04-25


روداد لکھنا

طلبہ کو روداد لکھنے کے اصول کےبارے میں بتایا جائے گا اور طلبہ سے اس بارے میں تبادلہ خیال کیا جائے گا


طلبہ سوال نمبر چھ یوم اقبال کی تقریب کی روداد لکھیں گے

طلبہ کو ایک روداد گھر کے کام کے لیے دی جائے گی

Thursday

10-04-25

پرانی موٹر

طلبہ سبق کی پڑھائی کریں گے

اہم الفاظ کے معانی اور نظم میں پاۓ جانے والے مزاح پر تبادلہ خیال کیا جاۓ گا۔

    ۔۔۔۔۔۔۔

Friday

11-04-25

مرکزی خیال۔ خلاصہ

طلبہ نظم پرانی موٹر کا مرکزی خیال اور خلاصہ خود لکھیں گے

کام مکمل کریں۔

Saturday

12-04-25

پرانی موٹر


طلبہ نظم پرانی موٹر کی تشریح کریں گے

تشریح مکمل کریں


INSTRUCTIONAL & ASSESSMENT STRATEGIES


1. Student Learning Outcomes (SLOs) 

دہرا ٸ  کے بعد طلبہ اس قابل ہو جائیں گے کہ وہ:

طویل عبارت کو درست تلفظ کے ساتھ پڑھ سکیں ۔

کم از کم 175 تک الفاظ پر مشتمل روداد لکھ سکیں

کسی نظم کو درست تلفظ اہنگ اور لب و لہجے سے پڑھ سکیں

نظم پڑھ کر اس میں موجود معلومات اور تصورات کو اخذ کر سکیں




2. Presentation (Pre-Stage). Prior Knowledge, Intro, Objective Sharing

کسی مزاحیہ شاعر کا نام بتائیں یا کوئی مزاحیہ شعر سنائیں


اج کے دور میں کون کون سی سواریاں دستیاب ہیں

پرانی گاڑی کیا مسائل پیدا کرتی ہے




Pre-Assessment Brainstorming Flashcards/ Posters Graphic Organizer Previous Knowledge Experience Sharing

3. Practice (Middle-Stage). Explanation & Discussion/ Lesson Development

پہلے بند میں پوری ملامت کے ساتھ چلتی ہے کہا کیا مطلب ہو سکتا ہے

کیا اپ کو بھی کسی پرانی گاڑی میں بیٹھ کر ایسے ہی جذبات کا سامنا کرنا پڑا ہے

Middle-Assessment Think-pair-share Jigsaw Reading Peer instruction Presentations Quizzes and Polls Reflective writing

One-minute response

4. Production (Post-Stage). Consolidation, Recapitulation, Summary, Main points

محشر نغمات سے کیا مراد ہے

زور دست دوستاں اور پرانی موٹر کے چلنے میں کیا تعلق ہے

پوقت خرام کون سا وقت ہوتا ہے




Post-Assessment Questions Response cards

Misconception check Drawings/ Discussions Pencil and paper Test Summary

Muddiest point













GRAPHIC ORGANISERS

(Mind map, Flow Chart, Illustrations, Key terms, Formulae, Main points)





مرکزی خیال :


اس نظم میں شاعر پرانی گاڑی کی صورتحال مزاحیہ انداز میں بیان کرتا ہے کہ جب پرانی گاڑی چلتی ہے تو ساتھ ساتھ ندامت کا بھی سامنا کرنا پڑتا ہے۔ سارا بازار اس کی سست رفتاری اور شور سنتا ہے اور جملے کرتا ہے۔ اس میں چند پرزے ابھی بھی پرانے ہیں۔ یہ مرغی سے ٹکرا جائے تو بھی چکرا جاتی ہے۔



ASSESSMENT OF LEARNING (AOL)

(Spot/End of the Unit Test - objective and subjective questions)



Types of Questions/ Items

Marks

Objective. Fill in the blanks, True or False, MCQs, Puzzle, labelling,

Mind Map, Match the column, Sequence, Scramble words, etc.

60%

Subjective. Short / Restricted Response, Long / Extended Response

40%




متلازم الفاظ کیا ہوتے ہیں دیے گئے الفاظ کے متلازم لکھیں۔  کھیت۔ شفا خانہ

علامہ اقبال کی نظم ٹہنی پہ کسی شجر کی تنہا میں ہمارے لیے کیا پیغام ہے

نو امیدی کس کے زوال کا باعث بنتی ہے


Assessment As Learning (AAL)


Status. (Tick the appropriate choice). Complete/ Incomplete/ Planning carry fwd/ Concept reinforcement req/ any other (specify briefly).




What went well? Activities that worked

 


What went wrong? Topics to be revisited



What next? How?


 بچوں کے تلفظ پر توجہ کے لۓ سب سے پڑھاٸ کرواٸ جاۓ گی۔ الفاظ معانی یاد کرواۓ جاٸیں گے۔







WEEKLY PLAN




Class

7A,7B

Subject

Urdu

Chapter/Unit

١١حضرت ابراہیم خلیل علیہ السلام۔

References (page no.)

Textbook

nbf7

SOS/Unit Planning

9

Period

7



Day/Date


Topic

Assessment For Learning (AFL)

Classwork

Homework

Monday

20-1-25

ہلال احمر دہراٸ

سبق ہلال احمرکے ایک نثر پارے کی املا اور خوش خطی کروائی جائے گی

بنچ مارک کی تیاری کریں

Tuesday

21-1-25

طلبہ کا بنچ مارک ہوگا

بنچ مارک

۔۔۔۔۔۔۔

Wednesday

22-1-25

مکالمہ نگاری

طلبہ سیر و سیاحت کی اہمیت کے متعلق مکالمہ لکھیں گے

مکالمہ مکمل کریں

Thursday

23-1-25

اقبال کا نوجوان

سبق اقبال کا نوجوان کی پڑھائی کروائی جائے گی

۔۔۔۔۔۔۔۔۔

Friday

24-1-25

مشقی سوالات

طلبہ اقبال کا نوجوان کے دو مشقی سوالات کریں گے

۔۔۔۔۔۔

Saturday

25-1-25

مشقی سوالات

مشقی سوالات کاپی کے اوپر مکمل کریں

سبق کے اہم الفاظ معنی یاد کریں





INSTRUCTIONAL & ASSESSMENT STRATEGIES


1. Student Learning Outcomes (SLOs) 

یہ سبق پڑھنے کے بعد طلبہ اس قابل ہو جائیں گے کہ وہ:

طویل عبارت کو درست تلفظ کے ساتھ پڑھ سکیں ۔

متشابہ الفاظ کو جملوں میں استعمال کر سکیں

 کا استعمال کر سکیں۔

طلبہ روداد لکھ سکیں گے۔



2. Presentation (Pre-Stage). Prior Knowledge, Intro, Objective Sharing

  • علامہ اقبال کا کوئی شعر سنائیں

  • علامہ اقبال کو قومی شاعر کیوں کہا جاتا ہے




Pre-Assessment Brainstorming Flashcards/ Posters Graphic Organizer Previous Knowledge Experience Sharing

3. Practice (Middle-Stage). Explanation & Discussion/ Lesson Development

  • اقبال نوجوانوں سے کیا چاہتے ہیں

  • اقبال کا پیغام کیا ہے؟

Middle-Assessment Think-pair-share Jigsaw Reading Peer instruction Presentations Quizzes and Polls Reflective writing

One-minute response

4. Production (Post-Stage). Consolidation, Recapitulation, Summary, Main points

  • ترقی و خوشحالی کس چیزسے منسلک ہے؟

Post-Assessment Questions Response cards

Misconception check Drawings/ Discussions Pencil and paper Test Summary

Muddiest point





GRAPHIC ORGANISERS

(Mind map, Flow Chart, Illustrations, Key terms, Formulae, Main points)







سفر نامہ


مشاہدہ


جہلم پراجیکٹ



ASSESSMENT OF LEARNING (AOL)

(Spot/End of the Unit Test - objective and subjective questions)



Types of Questions/ Items

Marks

Objective. Fill in the blanks, True or False, MCQs, Puzzle, labelling,

Mind Map, Match the column, Sequence, Scramble words, etc.

60%

Subjective. Short / Restricted Response, Long / Extended Response

40%






اردو بنچ مارک ہوگا۔








Assessment As Learning (AAL)


Status. (Tick the appropriate choice). Complete/ Incomplete/ Planning carry fwd/ Concept reinforcement req/ any other (specify briefly).




What went well? Activities that worked

 طلبا نے بہت دلچسپی سے پڑھاٸ کی۔


What went wrong? Topics to be revisited

طلبہ کی لکھائی اتنی اچھی نہیں تھی


What next? How?

 طلبہ کو خوشخطی کی مشق کروائی جائے گی اور املا پر مزید توجہ دی جاۓ گی۔





URDU PLANNER-INSTRUCTIONAL STRETEGIES

Like Us & Follow Us