Class | 6A,6B | Subject | Urdu | Chapter/Unit | 1-حمد |
References (page no.) |
Textbook | nbf6 | SOS/Unit Planning | pg 4,5 | Period | 7 |
Day/Date |
Topic | Assessment For Learning (AFL) |
Classwork | Homework |
Monday 07-04-25 | اقبال کا نوجوان | طلبہ کو مشقی سوالات س١ کے جوابات ڈھونڈیں گے،نشان لگائیں گے اور کاپی پر کریں گے۔ | مشقی سوالات مکمل کریں |
Tuesday 08-04-25 | قواعد | طلبہ کو متلازم الفاظ کے بارے میں بتایا جائے گا طلبہ سوال نمبر پانچ کتاب پر حل کریں گے سوال نمبر سات کاپی پر کروایا جائے گا
| ۔۔۔۔۔
|
Wednesday 09-04-25 |
روداد لکھنا | طلبہ کو روداد لکھنے کے اصول کےبارے میں بتایا جائے گا اور طلبہ سے اس بارے میں تبادلہ خیال کیا جائے گا
طلبہ سوال نمبر چھ یوم اقبال کی تقریب کی روداد لکھیں گے | طلبہ کو ایک روداد گھر کے کام کے لیے دی جائے گی |
Thursday 10-04-25 | پرانی موٹر | طلبہ سبق کی پڑھائی کریں گے اہم الفاظ کے معانی اور نظم میں پاۓ جانے والے مزاح پر تبادلہ خیال کیا جاۓ گا۔ | ۔۔۔۔۔۔۔ |
Friday 11-04-25 | مرکزی خیال۔ خلاصہ | طلبہ نظم پرانی موٹر کا مرکزی خیال اور خلاصہ خود لکھیں گے | کام مکمل کریں۔ |
Saturday 12-04-25 | پرانی موٹر |
طلبہ نظم پرانی موٹر کی تشریح کریں گے | تشریح مکمل کریں |
INSTRUCTIONAL & ASSESSMENT STRATEGIES
1. Student Learning Outcomes (SLOs) دہرا ٸ کے بعد طلبہ اس قابل ہو جائیں گے کہ وہ: طویل عبارت کو درست تلفظ کے ساتھ پڑھ سکیں ۔ کم از کم 175 تک الفاظ پر مشتمل روداد لکھ سکیں کسی نظم کو درست تلفظ اہنگ اور لب و لہجے سے پڑھ سکیں نظم پڑھ کر اس میں موجود معلومات اور تصورات کو اخذ کر سکیں
|
2. Presentation (Pre-Stage). Prior Knowledge, Intro, Objective Sharing کسی مزاحیہ شاعر کا نام بتائیں یا کوئی مزاحیہ شعر سنائیں
اج کے دور میں کون کون سی سواریاں دستیاب ہیں پرانی گاڑی کیا مسائل پیدا کرتی ہے
| Pre-Assessment Brainstorming Flashcards/ Posters Graphic Organizer Previous Knowledge Experience Sharing |
3. Practice (Middle-Stage). Explanation & Discussion/ Lesson Development پہلے بند میں پوری ملامت کے ساتھ چلتی ہے کہا کیا مطلب ہو سکتا ہے کیا اپ کو بھی کسی پرانی گاڑی میں بیٹھ کر ایسے ہی جذبات کا سامنا کرنا پڑا ہے | Middle-Assessment Think-pair-share Jigsaw Reading Peer instruction Presentations Quizzes and Polls Reflective writing One-minute response |
4. Production (Post-Stage). Consolidation, Recapitulation, Summary, Main points محشر نغمات سے کیا مراد ہے زور دست دوستاں اور پرانی موٹر کے چلنے میں کیا تعلق ہے پوقت خرام کون سا وقت ہوتا ہے
| Post-Assessment Questions Response cards Misconception check Drawings/ Discussions Pencil and paper Test Summary Muddiest point |
GRAPHIC ORGANISERS
(Mind map, Flow Chart, Illustrations, Key terms, Formulae, Main points)


مرکزی خیال :
اس نظم میں شاعر پرانی گاڑی کی صورتحال مزاحیہ انداز میں بیان کرتا ہے کہ جب پرانی گاڑی چلتی ہے تو ساتھ ساتھ ندامت کا بھی سامنا کرنا پڑتا ہے۔ سارا بازار اس کی سست رفتاری اور شور سنتا ہے اور جملے کرتا ہے۔ اس میں چند پرزے ابھی بھی پرانے ہیں۔ یہ مرغی سے ٹکرا جائے تو بھی چکرا جاتی ہے۔
ASSESSMENT OF LEARNING (AOL)
(Spot/End of the Unit Test - objective and subjective questions)
Types of Questions/ Items | Marks |
Objective. Fill in the blanks, True or False, MCQs, Puzzle, labelling, Mind Map, Match the column, Sequence, Scramble words, etc. | 60% |
Subjective. Short / Restricted Response, Long / Extended Response | 40% |
متلازم الفاظ کیا ہوتے ہیں دیے گئے الفاظ کے متلازم لکھیں۔ کھیت۔ شفا خانہ
علامہ اقبال کی نظم ٹہنی پہ کسی شجر کی تنہا میں ہمارے لیے کیا پیغام ہے
نو امیدی کس کے زوال کا باعث بنتی ہے
Assessment As Learning (AAL)
Status. (Tick the appropriate choice). Complete/ Incomplete/ Planning carry fwd/ Concept reinforcement req/ any other (specify briefly).
What went well? Activities that worked
What went wrong? Topics to be revisited
What next? How?
بچوں کے تلفظ پر توجہ کے لۓ سب سے پڑھاٸ کرواٸ جاۓ گی۔ الفاظ معانی یاد کرواۓ جاٸیں گے۔
WEEKLY PLAN
Class | 7A,7B | Subject | Urdu | Chapter/Unit | ١١حضرت ابراہیم خلیل علیہ السلام۔ |
References (page no.) |
Textbook | nbf7 | SOS/Unit Planning | 9 | Period | 7 |
Day/Date |
Topic | Assessment For Learning (AFL) |
Classwork | Homework |
Monday 20-1-25 | ہلال احمر دہراٸ | سبق ہلال احمرکے ایک نثر پارے کی املا اور خوش خطی کروائی جائے گی | بنچ مارک کی تیاری کریں |
Tuesday 21-1-25 | طلبہ کا بنچ مارک ہوگا | بنچ مارک | ۔۔۔۔۔۔۔ |
Wednesday 22-1-25 | مکالمہ نگاری | طلبہ سیر و سیاحت کی اہمیت کے متعلق مکالمہ لکھیں گے | مکالمہ مکمل کریں |
Thursday 23-1-25 | اقبال کا نوجوان | سبق اقبال کا نوجوان کی پڑھائی کروائی جائے گی | ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ |
Friday 24-1-25 | مشقی سوالات | طلبہ اقبال کا نوجوان کے دو مشقی سوالات کریں گے | ۔۔۔۔۔۔ |
Saturday 25-1-25 | مشقی سوالات | مشقی سوالات کاپی کے اوپر مکمل کریں | سبق کے اہم الفاظ معنی یاد کریں |
INSTRUCTIONAL & ASSESSMENT STRATEGIES
1. Student Learning Outcomes (SLOs) یہ سبق پڑھنے کے بعد طلبہ اس قابل ہو جائیں گے کہ وہ: طویل عبارت کو درست تلفظ کے ساتھ پڑھ سکیں ۔ متشابہ الفاظ کو جملوں میں استعمال کر سکیں کا استعمال کر سکیں۔ طلبہ روداد لکھ سکیں گے۔
|
2. Presentation (Pre-Stage). Prior Knowledge, Intro, Objective Sharing
| Pre-Assessment Brainstorming Flashcards/ Posters Graphic Organizer Previous Knowledge Experience Sharing |
3. Practice (Middle-Stage). Explanation & Discussion/ Lesson Development | Middle-Assessment Think-pair-share Jigsaw Reading Peer instruction Presentations Quizzes and Polls Reflective writing One-minute response |
4. Production (Post-Stage). Consolidation, Recapitulation, Summary, Main points | Post-Assessment Questions Response cards Misconception check Drawings/ Discussions Pencil and paper Test Summary Muddiest point |
GRAPHIC ORGANISERS
(Mind map, Flow Chart, Illustrations, Key terms, Formulae, Main points)

سفر نامہ
مشاہدہ
جہلم پراجیکٹ
ASSESSMENT OF LEARNING (AOL)
(Spot/End of the Unit Test - objective and subjective questions)
Types of Questions/ Items | Marks |
Objective. Fill in the blanks, True or False, MCQs, Puzzle, labelling, Mind Map, Match the column, Sequence, Scramble words, etc. | 60% |
Subjective. Short / Restricted Response, Long / Extended Response | 40% |
اردو بنچ مارک ہوگا۔
Assessment As Learning (AAL)
Status. (Tick the appropriate choice). Complete/ Incomplete/ Planning carry fwd/ Concept reinforcement req/ any other (specify briefly).
What went well? Activities that worked
طلبا نے بہت دلچسپی سے پڑھاٸ کی۔
What went wrong? Topics to be revisited
طلبہ کی لکھائی اتنی اچھی نہیں تھی
What next? How?
طلبہ کو خوشخطی کی مشق کروائی جائے گی اور املا پر مزید توجہ دی جاۓ گی۔